Interdruk Krepový papír světle oranžový, 5
Kód: 89746



Detailní popis produktu
Krepovaný papír světle oranžové barvy. Rozměr: 50 x 200 cm. Vhodný pro výtvarné práce.Doplňkové parametry
| Kategorie: | Papír |
|---|---|
| EAN: | 5902277219565 |
| EAN: | 5902277219565 |
| Počet kusů: | 1 |
| Značka: | Interdruk |
| Šířka: | 2,5 |
| Pohlaví: | Univerzální |
| Barva: | oranžová |
| Druh: | Krepové papíry |
| Hloubka: | 3 |
| Výška: | 50 |
| Šířka obalu: | 2.5 |
| Výška obalu: | 50 |
| Hloubka obalu: | 3 |
| Věk od: | 3 |
| Věk do: | 99 |
| Sada/Sety/Balíčky: | Ne |
| Designová položka: | Ne |
| Motiv: | Bez motivu |
| Hmotnost: | 0,025 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Společnost Interdruk SA spoluvytváří polygrafický trh v Polsku již od roku 1991. Neustále rozvíjený a modernizovaný podnik vyrostl z malého provozu na jednu z největších tiskařských společností v zemi. Interdruk je v čele společností, které se zabývají servisním tiskem a výrobou kancelářských a školních potřeb. Stabilní pozice společnosti vyplývá z jejího podnikání založeném na několika nezávislých pilířích: kancelářské a školní potřeby, tisk reklamních materiálů, vlastní značky pro globální podniky, výroba knihtiskových materiálů a papírový obalový servis.
Nabídka společnosti obsahuje více než 600 produktů značky Interdruk, včetně sešitů, poznámkových bloků, spirálových poznámkových bloků, vysokoškolských knih, složek, pořadačů a mnoho dalšího. Díky neustálému vývoji je firma schopna vyrábět výrobky prvotřídní kvality za rozumnou cenu. Kvalitou svých výrobků dokáže vyhovět potřebám i těch nejnáročnějších klientů.
Poslání společnosti: „My v INTERDRUK SA děláme vše, co je v našich silách, abychom dosáhli nejvyšší spokojenosti našich stávajících i budoucích zákazníků prostřednictvím včasného dodání bezpečných produktů a tiskových služeb vynikající kvality a zároveň zajistili, že jsou rentabilní a dostupné za konkurenceschopné ceny. Díky neustálému zlepšování našeho systému řízení kvality, zvyšování efektivity procesů a kvality produktů se nezastavíme na naší budoucí cestě s cílem zvýšit podíl naší společnosti na trhu.“


